Reparatie of storing melden
Reparatieverzoeken plant u zelf gemakkelijk in via het klantportaal. U logt in en plant zelf de afspraak op een door u gekozen dag en tijdstip.
Bellen kan ook op maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 16.00 uur en op vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur.
Heeft u in de avond of in het weekend een spoedgeval zoals brand, lekkage, gasproblemen of gevaarlijke situaties met uw elektriciteit? Bel (071) 820 08 00. U komt na een keuzemenu in contact met onze spoeddienst. Zij pakken uw verzoek snel op.
-
2
Heeft u een storing aan uw CV?
Dunavie heeft voor storingen aan de installatie een contract afgesloten met twee bedrijven. De sticker in uw meterkast of verwarmingsketel geeft aan welk onderhoudsbedrijf u kunt bellen.
- Lievers, bereikbaar via telefoonnummer (070) 386 12 14
- Energiewacht, bereikbaar via telefoonnummer (088) 555 30 00
Heeft u geen sticker?
Log in met onderstaande button. Via het snelkeuze menu c.v. storing vindt u het juiste onderhoudsbedrijf. -
3
Heeft u last van een verstopte afvoer?
Neem contact op met Riool.nl via (085) 273 76 40 of mailen naar [email protected]
-
4
Glasschade?
Heeft u een glasverzekering via Dunavie? Dan belt u bij glasschade met Samenwerking Glasverzekering via telefoonnummer (088) 032 23 77.
Heeft u geen glasverzekering? Dan zijn de kosten voor uw eigen rekening. Raadpleeg uw inboedelverzekering of u de kosten daar kunt verhalen.