Geen objecten gevonden

Reparatie of storing melden

Reparatieverzoeken plant u zelf gemakkelijk in via het klantportaal. U logt in en plant zelf de afspraak op een door u gekozen dag en tijdstip.

Bellen kan ook op maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 16.00 uur en op vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur.

Heeft u in de avond of in het weekend een spoedgeval zoals brand, lekkage, gasproblemen of gevaarlijke situaties met uw elektriciteit? Bel (071) 820 08 00. U komt na een keuzemenu in contact met onze spoeddienst. Zij pakken uw verzoek snel op.

  • 2

    Heeft u een storing aan uw CV? 

    Dunavie heeft voor storingen aan de installatie een contract afgesloten met twee bedrijven. De sticker in uw meterkast of verwarmingsketel geeft aan welk onderhoudsbedrijf u kunt bellen. 

    • Lievers, bereikbaar via telefoonnummer (070) 386 12 14
    • Energiewacht, bereikbaar via telefoonnummer (088) 555 30 00

    Heeft u geen sticker?
    Log in met onderstaande button. Via het snelkeuze menu c.v. storing vindt u het juiste onderhoudsbedrijf.

  • 3

    Heeft u last van een verstopte afvoer?

    Neem contact op met Riool.nl via (085) 273 76 40 of mailen naar [email protected]

  • 4

    Glasschade?

    Heeft u een glasverzekering via Dunavie? Dan belt u bij glasschade met Samenwerking Glasverzekering via telefoonnummer (088) 032 23 77.

    Heeft u geen glasverzekering? Dan zijn de kosten voor uw eigen rekening. Raadpleeg uw inboedelverzekering of u de kosten daar kunt verhalen.

Deel deze pagina