Elke werkdag (en ook in het weekend) werken onze collega's hard om aan de slag te gaan voor onze huurders. Wij vinden het belangrijk om ons werk zo goed mogelijk te doen. Een 8 is het minimale cijfer waar we naar streven. Om te zien of ons dat lukt, vragen we huurders hoe tevreden ze zijn over onze dienstverlening, projecten en reparatieverzoeken. Ook krijgen huurders zonder aanleiding de kans hun mening te geven over Dunavie.
KWH meet tevredenheid
KWH is hét landelijke kennis- en kwaliteitscentrum voor en door woningcorporaties. Voor Dunavie doet KWH onderzoek bij onze huurders. Elk jaar bevragen zij zo’n 130.000 huurders van bijna 150 corporaties, waaronder Dunavie. Krijgt u van KWH de vraag om mee te werken? Dan zijn we erg blij als u dat doet. Zo kunnen wij met onze collega's elke dag het nóg beter doen voor u en uw buren.
Is het anoniem?
Krijgt u een vragenlijst van KWH of wordt u gebeld, verwerken zij uw reactie anoniem volgens de privacywetgeving. Als u graag een medewerker van Dunavie spreekt naar aanleiding van uw antwoorden, geven zij uw gegevens aan ons door.