Serviceabonnement                                            

Wat is het serviceabonnement?
Een lekkende kraan, een kapotte wandcontactdoos, klemmende deuren of een losse deurkruk. Kleine reparaties die een huurder volgens de wet en de Algemene Huurvoorwaarden zelf moet verhelpen.

… of wij doen ze voor u! 
U bent misschien niet zo handig. Of u heeft geen tijd om te klussen. U kunt dan hulp vragen aan een handige kennis. Of een aannemer inschakelen. Maar dat kan veel geld kosten. Heeft u wel eens aan ons serviceabonnement gedacht?

Het serviceabonnement werkt heel eenvoudig.
Per maand betaalt u € 5,30. Dit bedrag tellen wij op bij uw huur. U krijgt dus geen aparte rekening. En wij voeren de kleine reparaties bij u in huis uit. Wij komen ook uw centrale verwarming ontluchten en bijvullen, als u dat wilt.


Brochure Onderhoud, klussen en het serviceabonnement
In deze brochure  leest u alles over het serviceabonnement. Wij adviseren u om de brochure te lezen, voordat u een serviceabonnement aanvraagt. 

Aanmelden
U kunt u dit snel en gemakkelijk regelen via het huurderportaal "Mijn Dunavie". Aanmelden kan ook door het aanmeldformulier serviceabonnement volledig in te vullen en aan ons terug te sturen. U kunt het formulier ook inleveren aan de balie.

 

Profiteer nu van onze actie en betaal geen instapkosten Meldt u zich uiterlijk 31 oktober 2017 en bespaar € 50 instapkosten. De eerstvolgende ingangsdatum van het service abonnement is 1 november.


Vragen?
Voor vragen kijk bij de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op  via telefoonnummer (071) 820 08 00.