Ik heb een klacht, wat nu?

Wij vinden het belangrijk dat u zich thuis voelt in uw woning en uw leefomgeving. Wij proberen onze dienstverlening hier zo goed mogelijk op af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. U kunt dan een klacht bij ons indienen. Komen we er samen niet uit, dan leggen we ons geschil voor aan een onafhankelijke commissie.

Problemen zijn er om op te lossen. Dus bent u niet tevreden? Bespreek het met ons zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken!

Melden van uw klacht

Wanneer u ons een klacht wilt melden, stuurt u ons dan een duidelijke omschrijving per post of e-mail: dunavie, postbus 3061, 2220 CB Katwijk of naar info@dunavie.nl.
Binnen twee werkdagen na ontvangst van uw klacht, nemen wij contact met u op en/of plannen we met u een huisbezoek in. We brengen de klacht samen in beeld om helder te krijgen waar het om gaat en welke rol u en Dunavie daar in hebben. We hebben te allen tijde de intentie om uw klacht samen op te lossen.

 

Naam huurder *

Adres
Postcode
Plaats

E-mailadres *
Telefoonnummer *

Klachtomschrijving
 

De met een* gemarkeerde velden zijn verplichte velden.