MG 4740 header nieuws
< Terug naar overzicht

Enquete onder huurders van Dunavie

14-10-2014

Dunavie heeft de afgelopen dagen vragen en klachten ontvangen over de wijze en tijdstip waarop onze huurders benaderd zijn door een callcenter

Onze excuses hiervoor. Wij vinden het heel vervelend dat een onderzoek over klanttevredenheid, aanleiding geeft tot klachten en vragent! Wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Hieronder leest u waarom huurders van Dunavie worden benaderd en wat wij met deze klachten hebben gedaan.

Waarom onderzoek?
Aedes ontwikkelt samen met onder andere woningcorporaties momenteel de Aedes-Benchmark. Dit is een dienstverleningsonderzoek om corporaties met elkaar te vergelijken. Dunavie heeft besloten deel te nemen aan deze Benchmark. We hebben het verzoek gehad hiervoor gegevens aan te leveren zodat het onderzoeksbureau de kwaliteit van onze dienstverlening kan meten. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door USP. USP benadert een deel van onze huurders voor een digitale of telefonische enquête. Deze week ronden zij het onderzoek af. Dunavie heeft dit onderzoek in de DunavieNieuws en op de website aangekondigd.

Klachten
Naar aanleiding van de klachten hebben wij direct met het callcenter contact gehad. De volgende afspraken zijn gemaakt:

- Beltijden zijn aangepast. Voor dit onderzoek worden huurders niet meer in het weekend en na 20.00 uur 's avonds telefonisch  
  benaderd.
- Klachten over onvriendelijke benadering worden 1 op 1 aan USP doorgegeven, zodat de desbetreffende medewerker hierop kan
  worden aangesproken. 

Bedankt voor deelname
Ruim 200 huurders hebben deelgenomen aan dit onderzoek. Wij bedanken u bij deze hartelijk voor uw deelname! De resultaten verschijnen binnenkort op onze website.

< Terug naar overzicht